Hétfő :))

2011.03.08. 19:34

Szaisztook,,Bocsi hogy nem írtam csütörtök óta,de említésre sem volt méltó az a pár nap,,://

Szerdán megemlítettem,hogy egy uborkát feldobtam a plafonra,nos az uborka még mindig fenntvan,azóta még 2 felkerült.:DD ( igen ez közérdekű közlemény volt XD )

Hétfőn kb semmi nem történt,Volt egy elég nagy veszekedésünk Vikiékkel,,vagyis,,nekem meg  2 Vikinek...Úgy gondolom semmit nem tettem ellenük,csinálják csak ^^, Végülis,,Már a faszom tele van,hogy mindíg én vagyok a szar,és csak akkor vagyok jó ha valami baj van..Az összes barátom elhanyagol,nagyon kevés áll mellettem jelenleg.Tudom hogy nem a mennyiség,hanem a minőség,de minőségileg nagyon kevéssel tudom tartani a kapcsolatot személyesen,mert van,aki 300 km-re lakik,így a találkozást elég nehezen lehetne megoldani.://
Hétfői napról semmit nem tudok írni,mert egy nagyonszar nap volt,,:SSS





 

A bejegyzés trackback címe:

https://azedinablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr262722728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása