Huu hát  a mai nap kicsit hülyén indult,épp hogy elértem a buszt megint..:))
Vikiékkel nem beszélünk,de hát ezvan ;))
Aztán elmentünk reggel boltba Nikiékkel,mert találtak egy kutyust aztán adtak neki valami kaját,és megakarták nézni,hogy megette-e :) Sajnálom az ilyen kidobott állatokat,nem érdemlik meg.:S:/
Aztán Volt egy töri,ahol dogát írtak,én meg rajzoltam  iylen kirakós cuccot,Bogiék szerint kibaszott jó lett,kép kicsit később kerül majd fel,,:)) Feldobtam a plafonra még 2 szelet ubiit:DDD  Hháááá nagyon vicces volt XD

Aztán írt a Márk,hogy van e nagy kutyánk,,WTF?! hát írtam neki hogy nincs,de hogy miért kérdezi,hát nem mondta el,,:DD aztán végülis beszélgettünk,és mondta h megy Zegre este ,,kérdeztem h melyik busszal,mert hogy kellene alapozót venne,akkor menjünk együtt,régen találkoztunk,,Aztán én bementem azzal a busszal,amelyikkel ő elvileg Egerszegre ment,aztán meg akart lepni,Lejött hozzánk úgy hogy a szüleim még nem is ismerték,de hát végülis jóba lett velük.Anya felhívott amikor buszon voltam,hogy nálunk van és hogy merre vagyok,mondtam neki h most értem be zegre,De végülis jól elvolt anyáékkal itthon:DDAztán bejött utánnam egerszegre,az ajcsimat nálunk hagyta,egy busszal hazamentünk és hazajöttem..:))) Aztán kaptam tőle egy csokrot 3szál vörös rózsával,meg egy maciit. (köszönöm kicsim,szeretlek♥)
Már alig várom hogy reggel legyen,mert akkor ugye megint talizunk ,már meggyógyult szerencsére,,:)))

Joccakk:**♥

A bejegyzés trackback címe:

https://azedinablogja.blog.hu/api/trackback/id/tr692722765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása